'
LÖRDAG 4/7 2009

PIC'S

Torsdag och smålänningar på besök!

Smålänning 1 sitter och steker i skuggan

Klippte Lollo och smålänning 2 som är på besök över helgen.

För smålandskillen var det lite för mycket alkohol i kroppen,
det slutade på det här sättet ett antal gånger, haha


Min älskling var självklart med

Fredag och dags för power meet!

Min look för kvällen, bad picture

Spenan och Jessica va på G

Vi träffade på en konstig människa eller vad man ska kalla det.

Världens bästa gummipappa var glad som vanligt

Smålänning 2 och Mammi

Sjödahl var också med

Och det var också brorsan och hans friend

Det va vad jag har gjort de senaste 2 dagarna. Igår slutade dock kvällen med spöregn och blixtar. Men jag hade kul så det gjorde mig ej något. Plus att beccy är på besök i Västerås kan ej bli bättre! Tog taxi hem med familjen och slockande. Vaknade sen upp av att älskling stod och knackade på dörren, mysigt med sällskap. Nu ska jag försöka skaka liv i honom. C U later! ♥

Inga kommentarer: